Než se obrátíte na naši technickou podporu, nainstalujte si poslední možnou verzi programů.
Problém přetrvává?
Prioritní technická podpora
Telefonickou podporu poskytujeme pouze Předplatitelům GEO5 a Fine Maintenance (uživatelům trvalých licencí).
Hotline: +420 233 089 490.
Telefonická podpora je poskytována v pracovní dny v době od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hodin.
Pracovník technické podpory Vás požádá o:
- Vaše licenční číslo
?
Jak vyhledám licenční číslo?
- Spusťte libovolný program vytvořený společností Fine
- V hlavním menu klikněte na záložku Nápověda
- Vyberte položku O programu
- Číslo verze programu
?
Jak vyhledám verzi programu?
- Spusťte libovolný program vytvořený společností Fine
- V hlavním menu klikněte na záložku Nápověda
- Vyberte položku O programu
- Popis problému
?
Jaké informace mám uvést do popisu problému?
Má-li být podpora rychlá a cílená, je nutné uvést následující informace do popisu problému:
- Co nejpřesnější popis problému a úlohy, kde se vyskytuje.
- Jaké kroky vedou k vyvolání problému?
- Vyskytuje se daný problém pouze u této úlohy nebo i u jiných úloh?
- Jaký používáte operační systém?
- Jaký hardware máte k dispozici (procesor, paměť, tiskárna)?
- Jaký další hardware nebo software používáte, který by mohl s poruchou souviset?
- Data obsahující chybu
?
Připojte chybová data (*.g..)
Chybová data jsou pro nás důležitá, abychom nalezli příčinu problému.
- Připojte chybová data z GEO5 programu ve formátu (*.g.. )
Technická podpora emailem
Základní technická podpora je poskytována všem uživatelům prostřednictvím Kontaktního formuláře zdarma.
Technická podpora je poskytnuta uživatelům aktuální Edice a uživatelům dvou předchozích Edic.
Upgrade programů
Nejnovější verze jsou vždy k dispozici zdarma všem GEO5 Předplatitelům nebo Maintenance uživatelům. Ostatní uživatelé mohou získat nejnovější Edici programů zakoupením Jednorázového Upgrade.
FAQ
Podívejte se na často kladené otázky týkající se licencování a klíčů.