Zrcadlit
Tento nástroj slouží k zrcadlení konstrukce. K dispozici jsou tři základní typy úpravy: zrcadlení vůči přímkám rovnoběžným s osami X či Y nebo vůči přímce, která je zadána zcela obecně. Typ se volí v úvodním dialogovém okně "Úpravy topologie - zrcadlit", které se objeví po vybrání nástroje v ovládacím stromečku programu.
Volba způsobu zrcadlení
U prvních dvou variant se zadává poloha hodnotou posunu od hlavní osy. Zadání pomocí libovolné osy je zcela obecné řešení, které umožňuje zadat zcela libovolně natočenou osu, avšak i přímku rovnoběžnou s některou z hlavních os. Zadání úsečky lze provést zadáním souřadnic, výběrem již existujícího uzlu ze seznamu nebo kliknutím na pracovní plochu.
Chování této úpravy lze dále ovlivnit v dialogovém okně "Zrcadlit", které se po zadání osy zrcadlení objeví objeví.
Dialogové okno "Zrcadlit"
Způsob manipulace určuje, zda nástroj pouze posune průřez (či jeho část) nebo stávající objekty zachová a bude vytvářet nové kopírováním.
Tímto nástrojem lze přesouvat/kopírovat aktivní ("Zaměřený") objekt, všechny objekty nebo pouze vybrané prvky. Toto chování ovlivňuje nastavení "Prvky k manipulování". Varianta "Všechny" aplikuje úpravu na všechny objekty, varianta "Vybrané" pouze na vybrané (zeleně zvýrazněné) objekty. Režim výběru objektů se zapíná pomocí tlačítek v nástrojové liště nad pracovní plochou.
Tlačítka pro aktivaci výběrů
Prvky musí být vybrané již před výběrem nástroje v ovládacím stromečku. V opačném případě tato volba není dostupná.
Kopírování vybraných objektů zrcadlením
Jako poslední je možné upravit souřadnice osy zrcadlení, které byly zadány před otevřením dialogového okna.